Route

Het adres van Bibliotheek Venlo is Begijnengang 2, 5911 JL Venlo. De Begijnengang is een centraal gelegen 'zijstraat' in het stadscentrum, en makkelijk te bereiken vanaf de het station. Zie de kaart en detailkaart hieronder voor de ligging. Kom je met de auto? Klik dan onderaan de pagina op de knop 'Met de auto'.

Bezoek je Bibliotheek Venlo en kom je vanaf het station? Loop voor langs het Limburgs Museum de Parade op en volg deze. Vanaf de Parade kunt u ter hoogte van Sounds Venlo (1.) dan linksaf de Klaasstraat in lopen. Halverwege de Klaasstraat (2.) sla je dan rechtsaf om in de Begijnengang te komen.

Vanaf het stadhuisplein (de Markt) loop je door de Gasthuisstraat, en sla je rechtsaf bij Café de Locomotief (3.)

Met de auto:

Voor de aanrijroute vanaf de snelweg en het vinden van parkeerplaatsen in de buurt: hieronder vind je een overzicht.

Met de auto

Met de taxi

Stichting Uw Wijkbus zet zich in voor inwoners van Tegelen, Op de Heide, Belfeld, Steyl en Venlo-Zuid.

Aanmelden: 06-15246217