Jouw oude kassie in een nieuw jassie?

Gepubliceerd op: 29 mei 2019 09:57

De jeugdafdeling van de Stadsbibliotheek krijgt een nieuw jasje. Een duurzaam jasje welteverstaan, waar Venlonaren de komende maanden een waardevolle bijdrage aan kunnen leveren.

Om deze vernieuwing mogelijk te maken, is de Bibliotheek Venlo namelijk op zoek naar tweedehands meubels die afkomstig zijn van inwoners uit Groot Venlo. Zo bouwen we aan een bijzonder stukje Bibliotheek. Een beetje van jezelf en een beetje van ons samen.

Kortom: Is jouw pronkstuk nog in prima staat en is het klaar voor een tweede leven in de Bibliotheek? Dan kun je ons misschien helpen.

Voor de herinrichting van onze jeugdafdeling zijn wij op zoek naar:

BOEKENKASTEN | DRAAIFAUTEUILS | KINDERFIETSEN (6-9 JAAR) | EEN RONDE BABYBOX | OUDE BRIEVENBUS | STAANDE SCHEMERLAMP(EN)

Nemen wij jouw meubelstuk over? Dan zorgen we ervoor dat jouw donatie én jouw naam een mooie plek krijgen in de Stadsibliotheek.

Doe je mee? Stuur dan je contactgegevens met enkele duidelijke foto’s naar ons toe via onderstaande knop. Dan nemen we contact met je op.

Mijn oude kassie wil een nieuw jassie!