Wij draaien door ...

Gepubliceerd op: 16 juli 2015 09:50

... deze zomer met de TaalBieb, WerkBieb, OndernemersBieb en DigiBieb.

Walk&Talk

Ook tijdens de zomervakantie gaat het zoeken naar werk door, daarmee dus ook onze Walk&Talk bijeenkomsten. Informeel netwerken, kennis uitdelen over je zoekproces en meer. Iedere laatste donderdag van de maand, 9:30 - 11:30 uur.
30 juli: Wat deel je online - en wat niet?
27 augustus: Computervaardigheden

Taalcafé

Wij blijven aan de taalvaardigheid werken, alle eerste zaterdagen van de maand, met het Taalcafé. Dit in samenwerking met de Taalcoaches Venlo.
De eerst volgende is 1 augustus 14:00 - 16:00 uur, vanaf september gaan wij weer verder op de zondagmiddag.

Digicafé en Tabletcafé

Loop je tegen problemen aan met onze apps? Wil je tablet even niet naar wens meewerken? Niet getreurd, bij ons kun je gewoon terecht op de dinsdagen van 14:00 - 16:00 uur tijdens het Digicafé. Iedere eerste dinsdag van de maand hebben we het Tabletcafé, toegankelijk met alle tablets. Het eerst volgende Tabletcafé is dinsdag 4 augustus, 14:00 - 16:00 uur.

Ondernemersspreekuur

Ben je ZZP'er? Heb je een idee voor een eigen onderneming? Heb je vragen daarbij? Kom dan naar het Ondernemersspreekuur. Iedere donderdag en alleen op afspraak.

Voorlezen en Baby- & Peutercafé

Tijdens zomervakantie gaat het voorleesuurtje in de Stadsbibliotheek gewoon door. Er wordt dan elke woensdagmiddag om 14:30 uur gezellig voorgelezen. Kom ook!
Iedere laatste woensdag van de maand hebben wij een gezellig Baby- en Peutercafé. Lekker lezen, zingen en spelen in het leescafé in de Stadsbibliotheek van 10.00 tot 11.00 uur. Doe gezellig mee!