Bibliotheek in Tegelen per 1 september op zaterdag geopend

Gepubliceerd op: 3 augustus 2018 13:15

Vanaf 1 september is de Bibliotheek op het Wilhelminaplein in Tegelen op zaterdag geopend van 09.30 - 13.00 uur. We komen hiermee tegemoet aan de wens van onze klanten om ook in het weekend / buiten kantoortijden in de Bibliotheek terecht te kunnen. De openstelling gebeurt in samenwerking met de Rabobank die in de Bibliotheek op de zaterdagen een Rabo woonwinkel concept uitrolt voor hun klanten.

De Rabobank is aanwezig met twee adviseurs die bankzaken en (financiƫle) woon-werkvragen beantwoorden. Van de Bibliotheek Venlo is steeds 1 medewerker aanwezig voor de bezoekers van de Bibliotheek.
De Bibliotheek in Tegelen is vanaf 6 augustus weer geopend van maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 16.00 uur en vanaf 1 september ben je dus ook van harte welkom op zaterdag van 09.30 tot 13.00 uur.

Tot in de Bibliotheek in Tegelen!