• Stadsbibliotheek Venlo Bekijk details

Welkom in de Stadsbibliotheek. De Bibliotheek Venlo is als Huis van Informatie en als inspirerend ontmoetingscentrum het maatschappelijk hart van Venlo. Een plek om lekker te lezen en te verblijven, om te leren, te ontwikkelen en te ontmoeten. Onze BoekStartcoach is iedere woensdag van 11.00 - 12.00 uur aanwezig (gratis inloop, van harte welkom!). De Stadsbibliotheek is een Informatiepunt Digitale Overheid. Heb je vragen over websites van de overheid? Je bent welkom van maandag tot en met vrijdag...

• Bibliotheek Arcen Bekijk details

Welkom in de Bibliotheek Arcen. De bibliotheek in De Schans is een zelfservice bibliotheek. Je kunt hier snel en gemakkelijk boeken uitlenen. De leerlingen van basisschool de Weiert in De Schans maken ook gebruik van de bibliotheek.

• Bibliotheek Belfeld Bekijk details

Welkom in de Bibliotheek Belfeld. De bibliotheek in gemeenschapscentrum De Hamar is een zelfservice bibliotheek. Je kunt hier eenvoudig boeken uitlenen en inleveren, ook als er geen personeel aanwezig is. GELDMAAT In deze bibliotheek vind je ook een Geldmaat. Kijk eventueel eerst even op https://www.locatiewijzer.geldmaat.nl/ of de automaat in gebruik is.

• Bibliotheek Blerick Bekijk details

De bibliotheek in Blerick is verhuisd! We heten je graag welkom op onze nieuwe locatie in 't Raodhoes. De bibliotheek vind je hier op de eerste etage en de nieuwe ruimte is zowel met de trap als de lift bereikbaar (rolstoel- en scootmobielvriendelijk).

• Bibliotheek Tegelen Bekijk details

Welkom in de Bibliotheek Tegelen. In Tegelen vind je de bibliotheek midden in het centrum. Je wordt hier geholpen door het enthousiaste team van PSW, de overburen van de bibliotheek. De BoekStartcoach is iedere woensdag van 15.00 - 16.00 uur aanwezig. Je bent van harte welkom.

• Bibliotheek Velden Bekijk details

Welkom in de Bibliotheek Velden. De bibliotheek in BMV de Vilgaard is een zelfservice bibliotheek. Hier kun je snel en gemakkelijk boeken uitlenen. De leerlingen van de De Startbaan in de Vilgaard maken ook gebruik van deze bieb.