Hulp bij digitale belastingaangifte

Gepubliceerd op: 27 februari 2018 14:33

Heb je hulp nodig bij het invullen van je belastingaangifte? Dan kun je 5 maart tot en met 30 april op maandagochtend of vrijdagmiddag terecht in de Bibliotheek Venlo.

Vul samen met een vrijwilliger, getraind door de Belastingdienst, je belastingaangifte in. Je kunt iedere maandag en vrijdag van maart en april terecht voor invulhulp, met uitzondering van vrijdag 16 maart, maandag 2 april en vrijdag 27 april. Een afspraak duurt zo'n 20 minuten.

Wie zelfstandig aangifte of een aanvraag wil doen, kan hiervoor gebruikmaken van de gratis faciliteiten in de Bibliotheek Venlo. Er zijn twee computers beschikbaar om zelfstandig aan de slag te gaan. Bij de klantenservicebalie kan hiervoor een speciale inlogcode gevraagd worden. Het ingevulde formulier kan vervolgens gratis geprint worden.

Hulp bij aangifte en de computerfaciliteiten zijn voor iedereen beschikbaar, ook voor wie geen lid is van de Bibliotheek. Meld je wel aan via info@bibliotheekvenlo.nl of bij de balie van de Stadsbibliotheek.

Heb je je aangemeld? Dan vragen we jou enkele documenten mee te nemen. Vraag hiernaar in je mail of bij de balie, of klik op onderstaande knop.

Wat neem je mee?