Nieuw in de Stadsbibliotheek: STEK!

Gepubliceerd op: 17 augustus 2018 19:12

Eefke Linssen en Kristel Kessels, de nieuwe uitbaters van het voormalig leescafé, hebben vandaag de naam van hun nieuwe uitdaging bekend gemaakt: STEK. Per 1 september wordt dit de plek voor lekker en gezond eten, heerlijke koffie en gezelligheid.

Een plek om te ontmoeten, te vergaderen of achter een boek, krant of laptop te kruipen. Ontbijt of lunch, kleine, grote of lekkere trek, alleen of samen, het kan allemaal. Kortom een plek om te blijven stekken!

Eefke en Kristel vertellen:
'Onze gerechten worden gemaakt van lokale producten, zonder geraffineerde suikers en met oog voor het tegengaan van voedselverspilling. Eerlijke ingrediënten waarvan we weten waar ze vandaan komen. Koffiebonen gebrand in het zuiden van het land, biologische groenten slechts enkele kilometers verder verbouwd. De wijndruiven zagen Limburgse zon en ons brood wordt gewoon gebakken om de hoek. Kom proeven wat STEK te bieden heeft en neem gerust iemand mee, want STEK is om te delen!'

De Bibliotheek Venlo kijkt ernaar uit om samen met Eefke en Kristel STEK tot dé huiskamer van Venlo te maken waar we elkaar ontmoeten, met een combinatie van lekker eten en drinken en toepasselijke activiteiten voor iedereen van 0 tot 100 jaar.