Nieuwe Bibliotheek in Tegelen geopend!

Gepubliceerd op: 15 juni 2018 20:32

De deuren stonden al sinds 1 juni open maar vandaag werd de Bibliotheek in Tegelen officieel geopend. Onze collega's Sanne en Sietse van PSW onthulden samen met wethouder Marij Pollux een kleurrijk schilderij voor de mooie nieuwe vestiging. Het was een prachtige dag met blije gezichten!

Op deze mooie zonnige dag straalden onze PSW-collega's: de Bibliotheek ging nu echt officieel open!
Directeur Geja Olijnsma vertelde over de vele vragen die ze kreeg van inwoners van Tegelen wanneer er nu een 'echte' bibliotheek zou komen en dan het liefst in het centrum. De Bibliotheek die wethouder Pollux vandaag met twee cliƫnten van PSW opende laat dan ook heel wat wensen in vervulling gaan.

Sinds 1 juni hebben we al ruim 70 nieuwe leden mogen verwelkomen en er worden volop boeken uitgeleend. Ouders met kinderen lieten vandaag weten blij te zijn met de mooie jeugdafdeling terwijl oudere inwoners de bereikbaarheid en de grote collectie boeken prezen. De Bibliotheek is er voor iedereen van 0 tot 100 jaar en de unieke samenwerking met PSW maakt deze vestiging extra bijzonder.

Tot gauw in de Bibliotheek in Tegelen!