Nieuwe vestiging in Tegelen

Gepubliceerd op: 27 maart 2018 16:58

Schitterend nieuws: er komt een nieuwe vestiging van onze bibliotheek in Tegelen! Vanaf juni zullen we de deuren van Wilhelminaplein 119 openen.

Midden in het centrum van Tegelen, op Wilhelminaplein 119, wordt een nieuwe vestiging van de Bibliotheek Venlo opgezet. Vanmiddag werd het huurcontract getekend met woningcorporatie Antares. Ook maakte directrice Geja Olijnsma kennis met het nieuwe team van enthousiaste locatiemedewerkers. Voor de nieuwe vestiging is een samenwerking aangegaan met PSW (onze nieuwe buren), die zorgt voor de bemensing.

De Tegelse vestiging van de Bibliotheek Venlo is tijdelijk ingericht in een lokaal van basisschool PassePartout. Op deze locatie heeft de bibliotheek vooral te maken met een gebrek aan ruimte. De Bibliotheek Venlo heeft op 35 scholen in de gemeente Venlo, waaronder PassePartout, een bibliotheek op School als ondersteuning voor het onderwijs en deze dienstverlening blijft onveranderd.