Vanaf 19 november toegang tot de collectie van alle aangesloten Limburgse bibliotheken | Mijn Menu tussen 14 en 19 november niet beschikbaar

Gepubliceerd op: 12 november 2020 12:40

Ons bibliotheek-systeem wordt vernieuwd. Vanaf 19 november heb jij via Mijn Menu direct toegang tot de gehele collectie van alle aangesloten Limburgse bibliotheken. Dat maakt lenen vanuit andere locaties een stuk toegankelijker en bovendien makkelijker. Om ons systeem hierop voor te bereiden, is Mijn Menu tussen 14 en 19 november niet beschikbaar.

In Mijn Menu zoek je materialen op in de catalogus, bekijk je op welke locatie een titel beschikbaar is en kun je reserveringen maken. Vanaf 19 november is daar een nieuwe optie aan toegevoegd en heb je onbeperkt toegang tot de collectie van alle Limburgse Bibliotheken.

Reserveren van materialen binnen Limburg kan vanaf dat moment eenvoudig en rechtstreeks via de catalogus. Het lenen van deze materialen was al gratis, en dat blijft natuurlijk zo.

Een verrijkte collectie, nieuwe inspiratie; er gaat een wereld voor je open!

Vanaf 19 november kun je weer gewoon terecht op Mijn Menu.