Venlo Voorleesstad 2019

Gepubliceerd op: 3 januari 2019 14:41

In 2019 organiseren we een heel jaar vol (extra) voorleesactiviteiten en roepen we Venlo uit tot Voorleesstad 2019. Dat doen we heel toepasselijk op 23 januari tijdens het Nationale Voorleesontbijt, de start van de Nationale Voorleesdagen. Houd onze website, (sociale) media en maandelijkse activiteitenkalender in de gaten en kijk of je mascotte BieBie ziet. Zij leidt jong en oud door Voorleesstad Venlo 2019.

Dit jaar zul je BieBie op heel veel plaatsen in de gemeente Venlo zien zodat zoveel mogelijk mensen weten hoe belangrijk en leuk (voor)lezen is.
We komen als de Bibliotheek Venlo nog met een aantal verrassingen rondom Venlo Voorleesstad. Nu al zien wat er allemaal te beleven is in januari? Kijk gauw verder!

Speur mee door Venlo Voorleesstad 2019

beleef de avonturen met Harry mee tijdens de theatervoorstelling Een huis voor Harry

Vliegende Start Venloos Voorleesjaar (Via Venlo)

Voorleesstad 2019 in UIT! (Omroep Venlo)