BieBies Bus on tour!

Gepubliceerd op: 14 maart 2019 17:20

Woensdag 13 maart maakte BieBies Bus haar eerste reisje. Gedeputeerde Hans Teunissen en directeur Geja Olijnsma gaven het startsein en vanaf nu bezoekt BieBies Bus alle wijken en dorpen van de gemeente Venlo. Met BieBies Bus laten we ouders en kinderen in deze wijken ervaren hoe belangrijk en leuk het is om samen bezig te zijn met taal.

Hans Teunissen complimenteerde de Bibliotheek Venlo met haar inzet in het brede maatschappelijke veld, en BieBies Bus is een voorbeeld van deze inzet. De gedeputeerde gaf aan dat lezen, naast sport en muziek, tot de belangrijkste zaken in zijn leven behoort. Goed kunnen lezen verrijkt je leven en moet mogelijk zijn voor iedereen. De Bibliotheek Venlo zet zich hiervoor in en wil zoveel mogelijk ouders en kinderen in de gemeente Venlo bereiken.

Maak kennis met BieBies Bus