De BoekStartcoaches zijn weer op het consultatiebureau!

Gepubliceerd op: 15 maart 2022 16:04

De coronamaatregelen zijn flink versoepeld en dat betekent dat je onze BoekStartcoaches weer op het consultatiebureau kunt ontmoeten. Annick, Petra, Doortje en Femke geven ouders van jonge kindjes informatie over het belang van voorlezen en hebben tal van tips om het voorlezen te ondersteunen.

Baby's houden van lezen

Ook baby's houden van lezen, al vanaf een maand of drie kun je met boekjes aan de slag. Voelen, proeven, luisteren, jouw kindje vindt het heerlijk. De BoekStartcoaches vertellen welke boekjes bij welke leeftijd passen en hoe je de taalontwikkeling kunt stimuleren.

De BoekStartcoaches zijn op meerdere dagdelen in Blerick en Venlo aanwezig en vanaf 28 maart ook in Tegelen.

Was er tijdens jouw bezoek aan het consultatiebureau geen BoekStartcoach aanwezig en ben je nieuwsgierig naar tips en informatie? Je bent ook welkom op een van de spreekuren of stuur een mailtje naar boekstart@bibliotheekvenlo.nl

Tot 18 jaar gratis lid

Wat een prachtig cadeau, tot 18 jaar is jouw kindje gratis lid van de Bibliotheek. Heb jij het BoekStartkoffertje al opgehaald? Dan wordt jouw kindje meteen lid van de Bibliotheek en kun je al direct boekjes lenen.