Gemeenschapshuis De Hamar geopend voorhet gebruik van de nieuwe pinautomaat

Gepubliceerd op: 21 april 2021 16:23

Na maanden van sluiting opent de Hamar met ingang van woensdag 21 april weer haar deuren zodat de Belfeldse bevolking gebruik kan maken van de nieuwe pinautomaat in de bibliotheek.

Na afstemming met de Bibliotheek Venlo heeft het Hamarbestuur besloten om de Hamar toegankelijk te maken voor publiek zodat gebruik kan worden gemaakt van de pinautomaat in de bibliotheek. In verband met covid-19 maatregelen zullen de openingstijden beperkt zijn, maar naarmate de beperkingen worden opgeheven zullen ook de openingstijden worden verruimd. Voor actuele openingstijden verwijzen we naar www.dehamar.nl en/of de facebook-/instagram pagina van de Hamar.

De Bibliotheek in Belfeld is open voor bezoek van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 18:00 uur.

In verband met de covid-19 maatregelen is de ingang van de Hamar aan het Stevensplein en kun je het gebouw via de uitgang Hamarplein verlaten. Bezoekers wordt verzocht om bij de binnenkomst van de Hamar een mondkapje te dragen en bij ingang van de Hamar of de bibliotheek de handen te ontsmetten.