Het is Kinderboekenweek!

Gepubliceerd op: 2 oktober 2018 10:37

Van 3 tot en met 14 oktober staat 'vriendschap' centraal bij de leukste kinderboekenactiviteiten. Samen met De Maaspoort, Museum van Bommel van Dam en Kunstencentrum Venlo maken we er een Venloos Kinderboekenfeest van.

Vanuit de basisscholen in Venlo komen kinderen naar de Bibliotheek voor de supergave theatervoorstelling Agent & Boef, maken ze kennis met woordkunstenaar Edward van de Vendel, ontmoeten ze schrijver Tjerk Noordraven ('De engste serie ooit'), gaan ze aan de slag met taal door nieuwe boekjes te ontdekken en maken de kleuters een ontdekkingstocht door de bieb.

En dan staan deze week natuurlijk de mooiste kinderboeken centraal. We hebben een mooie boekentafel klaargemaakt met de leukste titels. Kom snuffelen, lezen, kijken, beleven, genieten en kiezen!