Hulp bij je belastingaangifte (op afspraak) mogelijk in maart & april

Gepubliceerd op: 12 maart 2021 16:12

Als je in januari of februari een brief hebt gekregen van de Belastingdienst, moet je waarschijnlijk belastingaangifte doen. Dit gebeurt online met behulp van je DigiD. Vind je het ingewikkeld om dat zelf te regelen? Dat is best begrijpelijk. De speciaal geschoolde vrijwilligers van de Bibliotheek Venlo helpen je hier graag bij.

Hoe maak ik een afspraak voor hulp bij mijn belastingaangifte?

Stuur een mailtje met daarin jouw contactgegevens naar: info@bibliotheekvenlo.nl, of bel ons via: 077-3512446.

Geef aan ons door dat je graag hulp wilt bij je belastingaangifte. Een medewerker van de Bibliotheek Venlo neemt contact met je op om de afspraak in te plannen op een moment dat past.

Daarna ontvang je van ons een mailtje, waarin we uitleggen wat je dient mee te nemen naar de afspraak.

Wij houden altijd rekening met de geldende coronamaatregelen. Zien we jouw aanmelding tegemoet?