De Bibliotheek is tot en met 28 april gesloten | informatie en tips

Gepubliceerd op: 13 maart 2020 13:06

De Stadsbibliotheek en de vestigingen in Venlo, Arcen, Belfeld, Blerick, Tegelen en Velden zijn in ieder geval tot en met dinsdag 28 april gesloten. Alle aankomende activiteiten zijn eveneens tot die geannuleerd. De sluiting van publieke locaties is een maatregel van de overheid om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

Informatie, tips en veelgestelde vragen

• Alle aankomende activiteiten in de Stadsbibliotheek en de vestigingen zijn tot en met maandag 6 april geannuleerd.
  • Heb je voor een bepaalde activiteit bij de Bibliotheek Venlo een kaartje gekocht, dan krijg je het geld terug. Hiervoor heb je een mail ontvangen.
  • We houden je via deze website op de hoogte van eventuele verplaatste activiteiten.
  • Heb je op dit moment boeken thuis, dan zijn deze automatisch verlengd tot 30 april.
  • Reserveren van boeken is momenteel niet mogelijk.
  • Verder blijven lezen en leren? Van maandag tot en met vrijdag staan tussen 09.00 uur en 17.00 uur rekken met gratis boeken voor de ingang van de Stadsbibliotheek. Een cadeautje van de Venlose bieb voor jou.
  • Kijk voor meer lees-en luisterplezier op onlinebibliotheek.nl

Veelgestelde vragen rondom de sluiting