Ondernemer en advies nodig? Ondernemersspreekuur!

Gepubliceerd op: 1 mei 2018 17:09

Als ondernemer is het fijn om te overleggen met iemand die meer ervaring heeft. Over de haalbaarheid van je plannen, over extra financiering of waar je rekening mee moet houden als je wilt stoppen. Over jouw bedrijfsvoering, hoe de markt in elkaar zit en over de valkuilen die op de loer liggen. De ervaren adviseurs van Ondernemersklankbord helpen je verder met gratis advies in de Stadsbibliotheek in Venlo.

Heb je als ondernemer bijvoorbeeld vragen over financiering, schulden, dreigend faillissement, een nieuwe start of juist de afsluiting van je bedrijf en wil je hierover met een onafhankelijk en ervaren adviseur praten? Plan dan zelf een adviesgesprek op een vrijdagochtend in de Stadsbibliotheek.

Contactpersoon voor de afspraak: de heer Sjra Clerkx, team-limburg@ondernemersklankbord.nl
(06-25065671)

Casus: welk advies kun je verwachten op het Ondernemersspreekuur?