Seniorenmatinee en Boris Dittrich

Gepubliceerd op: 15 mei 2018 12:07

Koop nu je kaartjes voor het Seniorenmatinee (55+) met Jan en Sanne Terlouw én voor de lezing van thrillerschrijver Boris Dittrich!

Op dinsdag 19 juni komen vader en dochter Jan en Sanne Terlouw naar de Bibliotheek om te praten over hun leven en schrijven. Vanaf nu zijn hiervoor kaartjes te koop via info@bibliotheekvenlo.nl. Een kaartje kost € 7,50. Wees er snel bij!

Kaartjes Seniorenmatinee (55+)

Van 6 tot en met 24 juni zijn de Spannende Boeken Weken. Dan staat de thriller centraal. Daarom is op zaterdag 9 juni de schrijver van het Spannende Boeken Wekengeschenk Boris Dittrich te gast in de Bibliotheek. De oud-fractievoorzitter van D66 en tegenwoordig schrijver van bekroonde thrillers komt vertellen over zijn schrijverschap en spannende boeken. Een kaartje kost € 7,50. Meld je snel aan via onderstaande knop!

Kaartjes Boris Dittrich