lees-mediaconsulent voor het mbo

Deze vacature is inmiddels gesloten. De eerste gesprekken hebben plaatsgevonden in de week van 10 januari.

Sollicitanten worden geïnformeerd over een eventueel vervolg.

community librarian digitale inclusie

Deze vacature is 15 januari jl. gesloten.
De eerste gesprekken worden ingepland. Sollicitanten krijgen in de week van 17 januari bericht.

Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mail naar info@bibliotheekvenlo.nl. We nemen contact met jou op.

programmacoördinator

Deze vacature is 15 januari jl. gesloten.
De eerste gesprekken worden ingepland.
Sollicitanten krijgen in de week van 17 januari bericht.

de Bibliotheek Venlo

De Bibliotheek Venlo is een onafhankelijk Huis van Informatie, waar we een leven lang informeel leren en ontmoeten stimuleren. We streven naar digitale inclusie, waarbij de inwoners van Venlo actief kunnen meedoen en weerbaar zijn in de (digitale)samenleving. We maken ons bovendien sterk voor de toegang van alle Venlose kinderen en jongeren van 0 tot 25 jaar tot rijke (lees)informatie. Met vestigingen in Arcen, Belfeld, Blerick, Tegelen, Velden en Venlo is er altijd een Bibliotheek dichtbij.